Predizborna kampanja kao zakon privlačnosti u praksi

Objavljeno Autor: Srce Kategorije: Lični stav, Tajna Tags: , , , ,

Ako misliš da dobiješ na sledećim izborima, moraš nešto konkretno da uradiš po tom pitanju. Ništa deklarativno, ništa uslovno. Inače birači to znaju. Sve je to lepo, taj tvoj predizborni program, sve je to u redu. „Imam sjajan vision board i ciljeve…“. Ali, koliko stvarno želiš da to nešto uradiš, ostvariš? Možda si uljuljkan u udobnost komforne zone,…?!!! Birači znaju ako si u nečemu ozbiljan, oni će to obilato da nagrade, ako ne, gorko kažnjavaju. Moraš stalno da imaš svoj cilj ispred sebe, i uvek to nešto uradiš, da bi mu se približio, koliko god to malo ili veliko bilo! Birače ne možeš da prevariš, da slažeš. Kakve misli i osećanja ulažeš u taj projekat, to i dobijaš. Nije dovoljna samo euforija koju šalješ drugima, šta stvarno stoji iza toga?!

A, koliko samo svuda ima ljudi koji rade posao koji ne vole, tek da ga rade, bilo da su na nekom šalteru, na kasi u hipermarketu, ili na nekom drugom, čak i visokom važnom položaju. I niko nema koristi od takve osobe, svi gube. „Ali važno je imati posao, kriza, nema posla, itd, itd…“, naša podsvest uporno ponavlja neke svoje stare programe.

E, tada je sve postavljeno na loše temelje ili ima loš koren, kako hoćete. Svi su uglavnom nezadovoljni radom, produktivnošću i kreativnošću te osobe na tom radnom mestu, a osoba o kojoj pričamo to najmanje želi da vidi!

I, kako to biva, niko nije spreman da se menja, ili se teško ili vrlo malo menja. „Ako misliš da pobediš, grdno se varaš“. Opet ta podsvest sa nekim starim programom i uvreženim uverenjem koje nam uporno ponavlja kao gramofonska ploča. A, kampanja se zahuktava…

Da li je to samo mrtvo slovo na papiru? Da li želiš da se menjaš da bi stigao do svojih snova, ciljeva? Sve vrvi od nekih silnih političkih obećanja!
Um ne razmišlja i ne pravi razliku dal je nešto dobro ili loše. Ako duboko u sebi misliš da nešto zaslužuješ, to ćeš i dobiti!

Koliko si stvarno učinio da približiš birače sebi? Da li te stvarno obuzimaju prave misli, osećanja i verovanja? Kako ostvariti zacrtani cilj- 1. mesto na izborima ili neki samo tvoj, drugi željeni i očekivani cilj, san, ili šta već?

Šta misliš, da li je važno u životu, da imaš tamo neki cilj, san, želju?! Naravno, inače besciljno, bezvoljno lutaš, i onda i dobijaš i približno takve rezultate. A, sve ovo pričam jer svaka tvoja misao, osećanje, verovanje tvori ono tvoje sutra. „Kako razmišljaš, i kako veruješ, to će ti se i ostvariti“ (Louise Hay) Ostaje samo da pobediš! Ništa lakše! Nije važno da li zaslužuješ, ili ne. POBEDI!

Ovu paralelu između predizborne kampanje političke partije i praktikovanja zakona privlačnosti, sam namerno povukao. I sami ako se deklarativno i uslovno zalažemo i postavimo u životu, takav život i dobijamo! Partije i uopšte politika su isto tu negde naša „stvarnost“, koja se takođe povinuje tim istim zakonima, tj. Zakonu privlačnosti.
Počeli smo sa tim u jednom od prethodnih tekstova na „tajni“, gde treba da bude naš dodir sa „stvarnošću“. Gde tačno treba da napravimo sponu sa „stvarnošću“, gde smo mi sami najveći učesnici! Kad se imaginacija i „stvaran svet“ naelektrišu, naprave čudo! Nekad moramo i sami da ih međusobno dobro prodrmamo!

Da političari znaju Zakon privlačnosti i Tajnu, očito bi sve bilo mnogo bolje, ili je dovoljno to što je mi znamo?! E, zato mi radimo na sebi IZ SVE SNAGE, jer od naših imaginacija sve i zavisi. Računajte na to!

Cilj je na vidiku! POBEDIO SAM! Kako je dobro NA VRHU! „Vetrovi su na vrhu najači!“. Ali ja i jesam na vrhu, jer su izazovi deo mog istinskog bića, deo mene, i sami neophodni za moj napredak i uspeh. Šta god da si nešto zacrtao, uradi to, dal je I MESTO NA IZBORIMA ili FERARI, uradi to!

S.R.C.E.

Odgovor na Predizborna kampanja kao zakon privlačnosti u praksi

  1. Milan

    Tako je! Hvala i na ovom tekstu!

Napišite komentar