Tehnika za ulazak u sadasnji trenutak

Teme o praktičnoj primeni tajne. Koje metode i tehnike koristite i na koji način?

Postovi: 54
Pridružio se: 04.09.2011. 14:20
PostPoslato: 13.12.2014. 17:23
Cao svima evo jedan klip koji mi je mnogo pomogao, odgledajte ga, razmislite o tome i pre svega primenite bas onako kako kazu i uzivajte magija pocinje.Radi se o tehnici koju koristi poznati glumac Josh Pais,koji se bavi poducavanjem pre svega glumaca kako da budu prisutni i da uvek daju maksimum od sebe, vise o njemu i njegovim tehnikama mozete naci na njegovom sajtu kucajte na google "commited impulse", ne prica mnogo o duhovnosti jer prilagodjeno "obicnim" ljudima al u osnovi svega sto prica se nalazi ogromno ezoterijsko znanje. Evo ga link, https://www.youtube.com/watch?v=O1RzqGnNilU uzivajte, sto vise vezbate sve cam vam biti lakse da budete prisutni, Poz svima :D

Postovi: 138
Pridružio se: 29.09.2014. 11:12
Lokacija: Novi Sad
PostPoslato: 04.01.2015. 21:20
Vau. :D Definitivno vredi odgledati! :D
Jako je lako. :D A opet, dovoljno teško da se mora uložiti određeni trud. :D

Postovi: 16
Pridružio se: 18.08.2014. 10:44
PostPoslato: 04.01.2015. 22:05
Moze li neko prevesti za nas koji neznamo engleski?

Postovi: 54
Pridružio se: 04.09.2011. 14:20
PostPoslato: 06.01.2015. 00:51
Naravno sve u zivotu kosta, a nasa cena je ulozeni trud tj. napor kojem se izlazemo da bi nesto dobili, tako da sto vise pokusavamo ovu tehniku svaki put je sve lakse i lakse :D..Sustina tehnike je da KORAK 1: kad god osetimo strah, nelagodu, nervozu, kad pobegnemo u misli, da se fokusiramo na spoljasnost na to sta nas okruzuje, znaci preci pogledom bez tenzije po sobi gde se nalazimo, uocimo stvari koje nas okruzuju, pokusaj da ih stvarno vidis, svaki detalj, svaki odsjaj , nabroj sta vidis itd. a opet bez da se um uplice, znaci bez ikakvih asocijacija, unutrasnjeg monologa. KORAK 2: Udahni duboko, i sad svu poznju usmeri ka svom telu, oseti kako sedis, da li su ti noge prekrstene, oseti stopala kako dodiruju pod, oseti ledja kako su prislonjena na stolicu, ili kako stojis , kako hodas, pogledaj dal ima neki osecaj u telu, neka senzacija, gde se nalazi, oseti je u potpunosti, ako je nervoza, oseti nervoza,ako je strah, oseti strah, u kom delu tela se nalazi taj osecaj, kad je pronadjes jel ima neku boju, uz sve to pokusaj da svesno dises to ce ti pomoci da budes prisutniji, KORAK3: da pokusas sve ovo navedeno odjednom, disi al budi svestan udisaj i izdisaja, disanje se uvek odvija u sadasnjem trenutku pa ga prati, osecaj svoje telo, osecanja i senzacije, stvarno vidi ono sto se nalazi ispred tebe al ne ulazi ni u kakvu igru uma da npr. ako si sa prijateljima da razmisljas o njima, sta oni misle, itd.,nesmes da imas nikakve asocijacije i ostalo, budu u potpunosti prisutan, KORAK4: kad god uhvatise sebe da si pobegao u misli, reci ostro u sebi VRATIO SAM SE i opet nastavi da budes prisutan, ta izjava bas pomaze i vremenom ces sadasnji trenutak vezivati sa tom izjavom pa ce biti sve mocnija. Sad ne znam mozda sve ovo zvuci kao tesko, al je prilicno lako i sto vise vezbas bice sve lakse, a jos je zanimljivije u nekim dinamicniji situacijama da pokusavas da odrzis prisutnost, inace svi mi razmisljamo tolko jer nemam toleranciju na nase telo na njegove senzacije i osecaje, osecaja sami po sebi nisu losi, nego misli koje ih prate, tako da svaki put kad se osetis nekako nelagodno il uplaseno pokusaj da u potpunosti osetis taj osecaj bez bezanja u razmisljanjai na taj nacin ces da osvestis tu nelagodu i posle 7-12 sekundi taj osecaj ce se smiriti.Ovo je odprilike sustina o cemu se radi, cak ovo poprilicno podseca na neku dinamicnu meditaciju.Samo se opusti, budi prisutan i uzivaj :D

Povratak na Praktične metode i tehnike

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google Adsense [Bot] i 2 gostiju